FANDOM

South park esperanto

La Esperanto estas lingvo helpi artefaritan artefaritan|lingvon kreita por L. L. Zamenhof kiel rezulto d'la dècada de laboro, kun l'esperu ke gi konvertis en la lingvo helpi internacia. Lau la statistikoj, ci tiu estas la planizita lingvo pli parolita de la mondo nuntempe. La unua libro eldonita estis La lingvo internacia (en hispana hispana, La internacia lingvo). La pseudónimo de Zamenhof, Doktoro Esperanto (Dr. Esperanzado), Tre frue konvertis en la nomo de la idiomo en sino. En l'aktualeco s'estimo kiu eksplikas kun inter 100.000 kaj 2.000.000 parlants (Ci tiu lasta cifero estas bazita korinklino en realigita studo por la Instruisto Sidney S. Culbert De la VasingtonoUniversitato en Seattle, la conegut verda). Neniu lando adoptis l'Esperanto kiel oficiala lingvo. Respekto al parlants natius, s'estimo kiu en 1996 ekzistis inter 1.000 kaj 10.000 parlants natius d'Esperanto, kiu estus lernintaj ci tiu lingvon pere de l'konturo de mamnutro. La vocabulario eltiris de multaj idiomoj. Iuj novaj vortoj havas lian originon en idiomoj ne indoeuropeos, kiel la japano, por esti konsideritaj internaciaj. Malgrau tiop, la plimulto da la vocabulario de l'Esperanto devenas de la latino, la lingvoj romancoj (precipe l'italo, l'hispana]kaj la franco), la germano kaj la anglo. L'Esperanto s'skribu kun modifita versio de la alfabeto latino, kiu inkludas 6 literoj kun la diacrítico, sed ci tiu artikolo jam estas sufice longa...hala, Al gravuri.

Vidi ankau Editar

¡Interferencia de bloqueo de anuncios detectada!

Wikia es un sitio libre de uso que hace dinero de la publicidad. Contamos con una experiencia modificada para los visitantes que utilizan el bloqueo de anuncios

Wikia no es accesible si se han hecho aún más modificaciones. Si se quita el bloqueador de anuncios personalizado, la página cargará como se esperaba.

También en FANDOM

Wiki al azar